Gale i jubileusze firmowe stanowią ważne wydarzenia zarówno dla pracowników, jak i dla pracodawców. Jest wiele powodów dla których warto jest w nie inwestować, ale do najważniejszych z pewnością należą:
Podsumowanie i celebracja: jubileusze to czas, który sprzyja podsumowaniom i przypominaniu przełomowych decyzji, które wpłynęły na obecną pozycję firmy. To okazja do docenienia najważniejszych osób w instytucji oraz podziękowania kluczowym klientom.
Budowanie marki: gala to doskonała okazja na budowanie marki, podkreślenie walorów własnej organizacji i pokazanie różnic i przewag konkurencyjnych. To także moment, w którym można podkreślić wartości, jakimi firma się kieruje, zaprezentować nieformalne rozwiązania czy zachwycić gości nowymi produktami.
Integracja i relacje biznesowe: tego typu eventy te nie tylko integrują pracowników, ale także pozwalają na nawiązanie nieformalnych relacji z kluczowymi klientami, partnerami biznesowymi czy lokalną społecznością czy samorządami.
Motywacja pracowników: udział w gali czy jubileuszu może być źródłem satysfakcji i dumy dla pracowników. To także okazja do docenienia ich wkładu w rozwój firmy.
Atmosfera uroczystości: zarówno gala jak i jubileusz to wydarzenia, które pozostawiają piękne wspomnienia. Odpowiednio zorganizowane wydarzenie może wpłynąć na pozytywny wizerunek firmy i przyczynić się do budowy relacji z otoczeniem biznesowym na długie lata czy zachęcić potencjalnych inwestorów do współpracy.
Organizując tego typu wydarzenia warto zwrócić uwagę na trendy. Najpopularniejsze w tym roku to:
AI: sztuczna inteligencja (AI) staje się spektakularnym trendem. Jej możliwości są ogromne, a może być świetnym wsparciem w komunikacji marketingowej i kreacji wydarzeń. Kluczowe jest umiejętne korzystanie z AI, aby osiągnąć sukces.
Budowanie świadomości ekologicznej: imprezy o charakterze ekologicznym stają się coraz bardziej popularne. Eliminacja plastiku, ograniczenie zużycia papieru i dodawanie elementów roślinnych to ważne aspekty.
Zero waste: trend zero waste obejmuje wypożyczanie sprzętu profesjonalnego i wielokrotne używanie materiałów. To odpowiedź na rosnące koszty i zmiany dostępności.
Hybrydowa organizacja imprez: streaming w czasie rzeczywistym, czyli transmisje internetowe, stały się popularne podczas pandemii. Pozwalają na dotarcie do osób, które fizycznie nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu.
Jeśli wciąż nie wiesz od czego zacząć, zespół Agencji eventowej Everal służy wsparciem i doświadczeniem.